Tuesday, March 15, 2011

Berkaseh Sayang Di Tokyo :))


hehe . comelkan kitorg ? :p
setiap kali kuar date . TOKYO laa yg jady mangsa .
sampai tauke TOKYO pon leh kenal kami . haha
untung lerr . time nie kami dtg ramai2 semua bwak kapel masing2 .
tibe2 ade orang nie ( orang PPD ) blnje kami semua makan .
lau aku tahu die blnje aku order abs2 . haha
x bersyukur tol aku nie . hehe
selamat duet my HUBBY . hahaha
but yg penting ary 2 ary yg pling bestt .
pas makan2 aku g lepak ngn HUBBY kat taman plak .
mmg romantik date kat taman . 
cm budak2 kan kitorg ?
kring2 !!
sekali mama tepon suh balek bb nak g KL . 
soknyer nak g melake ngn family plak .
sian HUBBY aku dapat date ngn aku sekejap je .
xpe b . ade mase lgy . 29.3 nie bzday b kan ?
sambut kat KFC okey . 
da kumpul duet nie .haha
xsabar2 nie . hahaha . 
t aku letak pic2 aku yang kat KFC plak ye bersame HUBBY aku nie . hehe

byebye.

No comments:

Post a Comment